Factuurbedrag niet geincasseerd
Print
U bent hier:
- Informatiebank
- Betalingen
- Factuurbedrag niet geincasseerd
<<< Terug naar vorige pagina
Is het factuurbedrag niet geïncasseerd van uw bankrekening kan dat veroorzaakt worden doordat de incasso niet is.
Daar kunnen meerdere oorzaken voor zijn. Het kan komen doordat:
– Te weinig saldo op uw rekening stond
– Er een incassoblokkade op uw rekening zit
– De opgegeven naam op de machtiging en bankrekeningnummer niet overeen komen.
KSH wordt niet door de bank geïnformeerd omtrent de reden van het mislukken van een incasso. Bij bankrekeningen is dat niet te zien. Wij sturen u vervolgens een herinnering om u erop te wijzen dat de incasso mislukt is.
Aangemaakt op
Laatst bijgewerkt op
0 out Of 5 Stars
5 Stars | 0% | |
4 Stars | 0% | |
3 Stars | 0% | |
2 Stars | 0% | |
1 Stars | 0% |
Was dit artikel behulpzaam?
0 out Of 5 Stars
5 Stars | 0% | |
4 Stars | 0% | |
3 Stars | 0% | |
2 Stars | 0% | |
1 Stars | 0% |
Inhoudsopgave