Wat doe je als je een klacht of compliment hebt over KSH Kinderopvang?

Wil je als ouder of verzorger iets kwijt over KSH Kinderopvang? Dan horen wij dit graag. Wij willen graag weten wat er goed gaat, maar ook zeker als je ergens ontevreden over bent. Wij streven er altijd naar om tot een oplossing te komen.

Administratie hoofdkantoor

Ben je ontevreden over de afhandeling van administratieve zaken vanuit het hoofdkantoor van Kinder Service Hotels? Of heb je een klacht over een medewerker van het hoofdkantoor? Neem dan telefonisch contact op met de helpdesk van het hoofdkantoor via telefoonnummer (0314) 68 04 98. De medewerker van de helpdesk verbind je vervolgens door met de persoon die de klacht kan afhandelen.

Klachtenloket kinderopvang Den Haag

Leidt de interne klachtenregeling niet tot een oplossing of uitkomst? Dan is er een mogelijkheid om informatie en advies in te winnen bij het Klachtenloket Kinderopvang in Den Haag (klachtenloket-kinderopvang.nl). Je kunt ook een geschil aanmelden bij de Geschillencommissie (degeschillencommissie.nl). De klacht dient binnen 12 maanden na het indienen/melden van de klacht bij KSH Kinderopvang aanhangig te zijn gemaakt bij de Geschillencommissie.

Typ hier je zoekopdracht en druk op enter