Wat doe je als je een klacht of compliment hebt over KSH Kinderopvang?
Wil je als ouder of verzorger iets kwijt over KSH Kinderopvang? Dan horen wij dit graag. Wij willen graag weten wat er goed gaat, maar ook zeker als je ergens ontevreden over bent. Wij streven er altijd naar om tot een oplossing te komen.
Wil je ons een compliment geven?
Dit kan natuurlijk bij de medewerkers van de vestigingen maar je kan dit ook kenbaar maken door ons een mail te sturen.
Via mail
info@kinderservicehotels.nl
Heb je een klacht over KSH Kinderopvang?
Ben je als ouder of verzorger ontevreden over aspecten bij ons op de kinderopvang? Bespreek je klacht of opmerking eerst met de medewerkers en/of de vestigingsmanager. De vestigingsmanager is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op de vestiging. Samen met jou zoeken we een oplossing. Wordt de klacht hiermee niet opgelost of heb je liever contact met onze klachtencoördinator? Stuur je klacht via de post of mail naar ons.
Met de post
Kinder Service Hotels Kinderopvang, t.a.v. de klachtencoördinator, Nijverheidsweg 14b, 7031 BV Wehl
Via mail
klachten@kinderservicehotels.nl
Zodra de klacht ontvangen is, ontvang je een ontvangstbevestiging. De klacht wordt binnen tien werkdagen in behandeling genomen. Ons uitgangspunt is om samen tot een oplossing te komen. Alle klachten worden geregistreerd en er wordt periodiek bekeken of preventieve acties noodzakelijk zijn.
Administratie hoofdkantoor
Ben je ontevreden over de afhandeling van administratieve zaken vanuit het hoofdkantoor van Kinder Service Hotels? Of heb je een klacht over een medewerker van het hoofdkantoor? Neem dan telefonisch contact op met de helpdesk van het hoofdkantoor via telefoonnummer (0314) 68 04 98. De medewerker van de helpdesk verbind je vervolgens door met de persoon die de klacht kan afhandelen.
Klachtenloket kinderopvang Den Haag
Leidt de interne klachtenregeling niet tot een oplossing of uitkomst? Dan is er een mogelijkheid om informatie en advies in te winnen bij het Klachtenloket Kinderopvang in Den Haag (klachtenloket-kinderopvang.nl). Je kunt ook een geschil aanmelden bij de Geschillencommissie (degeschillencommissie.nl). De klacht dient binnen 12 maanden na het indienen/melden van de klacht bij KSH Kinderopvang aanhangig te zijn gemaakt bij de Geschillencommissie.