Hoe kunnen we helpen?

Categorieën

Klachtenregeling

U bent hier:
<<< Terug naar vorige pagina

Hoewel wij er alles aan doen om eventuele klachten van ouders te voorkomen beschikt KSH over een (wettelijk verplichte) klachtenregeling. Indien u als ouder klachten heeft dan kunt u zich altijd wenden tot de pedagogisch medewerker, de vestigingsmanager, de regio vestigingsmanager, de General manager of de directie van KSH.

Indien de aard van de klacht dermate ernstig is dat een objectieve beoordeling hiervan niet door KSH gedaan kan worden dan kunt u een klacht indienen bij de ‘geschillencommissie kinderopvang’. Hier kunt u als ouder rechtstreeks uw klacht indienen. Het reglement en de procedure van de interne en externe klachtenregeling bevinden zich bij de infostands van de vestigingen. In het geval van een klacht zullen wij er echter alles aan doen om deze gezamenlijk met u op te lossen en ervoor te zorgen dat deze zich niet meer voor zal doen. Tevens heeft u de mogelijkheid om zich te wenden voor informatie, advies en mediation bij het Klachtenloket kinderopvang gevestigd in Den Haag.

Informatie hierover vindt u ook in de infostands van de vestigingen.

Lees meer :

Was dit artikel behulpzaam?
0 out of 5 stars
5 Stars 0%
4 Stars 0%
3 Stars 0%
2 Stars 0%
1 Stars 0%
How can we improve this article?
Inhoudsopgave