Hoe kunnen we helpen?

Categorieƫn

Interne klachtenprocedure

U bent hier:
<<< Terug naar vorige pagina

Wanneer u, als ouder/verzorger, ontevreden bent over bijvoorbeeld de wijze waarop het pedagogisch beleid en het werkplan op uw vestiging worden uitgevoerd, of wanneer u ontevreden bent over zaken aangaande veiligheid, gezondheid, kwaliteit, voedingsbeleid of communicatie, kunt u dit het beste eerst bespreken met de direct betrokkene(n), de pedagogisch medewerker en/of de vestigingsmanager. De vestigingsmanager is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op de vestiging en is de aangewezen persoon om met u tot een oplossing te komen. Ook wanneer u, als ouder/verzorger suggesties heeft die kunnen bijdragen aan een betere kwaliteit van de opvang, kunt u dit uiteraard bespreken met de vestigingsmanager.

U kunt uw interne klacht sturen naar:
Kinder Service Hotels Kinderopvang, t.a.v. de klachtencoƶrdinator, Nijverheidsweg 14b, 7031 BV Wehl, of via het mailadres: klachten@kinderservicehotels.nl.

Zodra de klacht ontvangen is, ontvangt u een ontvangstbevestiging. De klacht zal vervolgens binnen 10 werkdagen in behandeling worden genomen. Ons uitgangspunt is om samen met u tot een bevredigende oplossing te komen. Alle klachten worden geregistreerd en er wordt periodiek bekeken of preventieve acties noodzakelijk zijn.

Mocht u ontevreden zijn over de afhandeling van administratieve zaken vanuit het hoofdkantoor van Kinder Service Hotels en of een klacht hebben ten aanzien van een medewerker van het hoofdkantoor, dan kunt u hierover telefonisch contact opnemen met de helpdesk van het hoofdkantoor via telefoonnummer 0314-68 04 98. De medewerker van de helpdesk zal u vervolgens doorverbinden naar de persoon die de klacht kan afhandelen.

Was dit artikel behulpzaam?
0 out of 5 stars
5 Stars 0%
4 Stars 0%
3 Stars 0%
2 Stars 0%
1 Stars 0%
How can we improve this article?
Inhoudsopgave