Hoe kunnen we helpen?

Categorie├źn

Externe klachtenprocedure

U bent hier:
<<< Terug naar vorige pagina

Indien interne klachtprocedure niet leidt tot een bevredigende oplossing of uitkomst, heeft u de mogelijkheid zich te wenden voor informatie, advies en mediation bij het Klachtenloket kinderopvang gevestigd in Den Haag www.klachtenloket-kinderopvang.nl of aanmelding van het geschil bij de Geschillencommissie. www.degeschillencommissie.nl

U kunt zich ook rechtstreeks wenden tot de Geschillencommissie indien er redelijkerwijs niet kan worden verlangd dat u onder de gegeven omstandigheden een klacht bij de houder indient. Ook als de klacht niet binnen zes weken tot afhandeling heeft geleid, kan de klacht worden voorgelegd aan de Geschillencommissie. De klacht dient overigens binnen 12 maanden, na het indienen/melden van de klacht bij KSH aanhangig gemaakt te zijn bij de Geschillencommissie.

Het reglement van de Geschillencommissie vindt u eveneens op de website van de geschillencommissie.

Daarnaast treft u hierover informatie aan in onze Mantelovereenkomst/ Algemene Leveringsvoorwaarden die u bij de plaatsingsovereenkomst heeft ontvangen

Was dit artikel behulpzaam?
0 out of 5 stars
5 Stars 0%
4 Stars 0%
3 Stars 0%
2 Stars 0%
1 Stars 0%
How can we improve this article?
Inhoudsopgave